Телефонуйте, пишіть одразу!
+38 (050) 420-01-10 (Сергій)
Telegram | Viber | WhatsApp!
+38 (097) 188-01-10 (Сергій)
enigmastudio.com.ua@gmail.com
Зйомка однією камерою часто є стандартним способом зйомки, але багатокамерні установки все частіше використовуються як для телебачення, так і для відеозйомки в Дніпрі на будь-який захід. Які переваги багатокамерної зйомки? У класичній багатокамерній установці різні відеооператори та підрозділи працюватимуть з кількома камерами з різними конфігураціями об’єктивів та різними методами кінематографічного захоплення руху. Використання різних фокусних відстаней на різних камерах при зйомці багатокамерних дозволяє одночасно знімати під різними кутами і в різних полях зору.
Де використовується зйомка на дві камери та більше?
Завдяки ефективному виробничому графіку зйомка з кількома камерами дозволяє невеликим знімальним групам охопити величезну кількість сценаріїв. Це робиться за більш короткий час, ніж при відеозйомці з однією камерою. Економія часу дозволяє історіям сучасного відеопродакшну набагато більше, ніж історії кіно. Це створює серіали з звивистими та заплутаними оповіданнями, які розтягуються на багато годин і залучають аудиторію по всьому світу. Для відеозйомки для бізнесу у Дніпрі це також справедливо. Відеомонтаж вимагає щонайменше двох відеокамер.
Висока продуктивність при багатокамерній зйомці у Дніпрі
Багатокамерна оповідальна зйомка дуже ефективно створює середовище, в якому продуктивність відео може процвітати. У цьому типі зйомок акторам дозволяється діяти з меншими обмеженнями. Їм нечасто потрібно зупинятися, щоб переналаштувати світло або переодягнути прикраси для зйомки крупним планом. Набори попереднього висвітлення для кількох ракурсів сприяють характеру акторської майстерності. Це дає кімнаті для виступу можливість дихати, тому актор не завжди перебуває в режимі очікування, очікуючи на свій крупний план. Це прибирає елемент постійної паузи із графіка актора. Це оптимізує виробничу команду та дозволяє історії розгортатися природно, як у п’єсі на мікрорівні.
Існують додаткові технічні аспекти, з якими стикаються креативники під час багатокамерної відеозйомки у Дніпрі. Освітлення для плавної та постійно рухомої декорації вимагає, щоб відділи освітлення та анімації аналізували структуру своїх установок освітлення, щоб сприяти постійному переміщенню акторів та відділу камери. Прагнучи звести до мінімуму кількість часу, необхідну для того, щоб кожен кадр був зроблений на знімальному майданчику, освітлювач та оператор-постановник часто прагнуть висвітлити знімальний майданчик та дозволити акторам рухатися крізь світло.
Висвітлення декорацій на користь довкілля створює робочий процес, який дозволяє акторам переміщатися простором, оскільки блоки камер захоплюють виставу з різних ракурсів. Цей тип установок часто потребує встановлення високоінтенсивних 10K+ HMI або світлодіодних світильників на зовнішній стороні знімального майданчика та розсіювання цих джерел світла, коли вони входять у будівлі. Або, як альтернатива, світло можна залишити без розсіювання і акцентувати текстуру за допомогою туманного фільтра або фільтра туману перед об’єктивом.
Масштаби зйомки з кількома камерами
Розуміння того, як краще використовувати покриття для кадрування екіпажу або захоплення та електричного обладнання, має першорядне значення в робочому процесі з кількома камерами. Ретельне блокування талантів та знімальної групи має надзвичайно важливе значення у виробництві, оскільки сцени часто відбуваються в обмеженому просторі або використовують складні системи оснастки, такі як технокран, головка терезів одночасно зі стедикамом та візком Чепмена. Це безліч важких машин і людей вимагає синхронності між гравцями та найвищого рівня знань та професіоналізму. Тільки на цьому рівні багатоголова гідра, така як багатокамерна зйомка, може дійсно процвітати та працювати для створення сильнішого результату, ніж класична відеозйомка однією камерою. Масштаби сучасних постановок вимагають складних та інтегрованих командних зусиль, щоб охопити велику оповідальну область за короткий період.
Потреба у більшій кількості відеоконтенту
У сучасному світі ненаситних глядачів необхідність створювати контент, що задовольняє апетит домашній аудиторії, що постійно зростає, зросла в масштабах і диктує потреби виробництва по всьому світу. Ця потреба у всебічній розвазі змістила характер автора до маленького екрану, й у результаті багато відомих імен талантів кинулися на малий екран. Існує список режисерів і видатних талантів, які з тріумфом здійснили стрибок на малий екран.
Впровадження високотехнологічних кінотехнологій створило середовище, в якому наративи, що перевершують за масштабом е, що бачили в минулому, взяли гору над колись простим виробничим конвеєром студійного телебачення. Це розширило масштаби та аудиторію телебачення і призвело до того, що великобюджетні постановки, призначені для маленького екрану, стали все більш звичайним явищем. Це змістило попит у сфері розваг із виробництва студійних зображень середнього рівня на телебачення. В результаті багато кінематографістів сприйняли цей перехід і використали велику гнучкість у свободі оповідання. Це забезпечувалося багатокамерними виробничими установками, до створення творів мистецтва з більшим розмахом і більш заплутаними сюжетними лініями, ніж будь-коли.